Názov :cubre gauč/gauči kryt/funda gauč/koltuk kilifi/almofadas para gauč/capa de gauč/housse de canap/kryt gauč/capa para gauč/gauč pokrýva/funda sillones/housse canape/rohová sedačka kryt/obal gauč/funda sillon/copri divano/prehoz gauč/gauč chránič/slip kryt/obal na gauč/rameno stoličky kryt/L-style gauč/Rohová sedačka/Gauč uterák/ Pre : canape salon/gauč kryty na obývacia izba/kryty pre rohová sedačka/ ,poťahy na nábytok/kryt pre nábytok Veľkosť :stolička/loverseat/gauč/veľký gauč Veľkosť:single-sídlo/2-miestna/3-sedačková/4-sedačková Štýl :Geometic/Postoral/Plain/Europe/Classic/Modern/American/Prehoz/Vyzliekol cez Model/Twill/Jacquard budeme akceptovať vráti a vrátenie peňazí ak je položka mať žiadny problém 1.Servisné služby ponúkame v rámci teda 12-všetky masáž budú odpovedali na prvom.Kontaktujte nás prosím prijaté masáž alebo obchodník, manažér 2.Strieľať obrázky Produktov sú 100% v-druh streľby,ale preto, svetla,uhol a iných problémov, bude mať trochu iné 3.Spätná väzba Prosím zanechať 4 alebo 5 star,takže vieme, že ste prijatí vašej objednávke a že sú spokojní s položku.Budeme robiť rovnaké pre vás.Ak tam bol nejaký problém s nákupom,uistite sa, že ste sa na nás obrátiť pred odchodom spätnú väzbu alebo otvorení sporu,aby sme mohli vyriešiť problém v pozitívnym spôsobom.Ako si môžete predstaviť,vašu dobrú spätnú väzbu, je životne dôležité pre náš úspech.Otázka:Veľkoobchod a drop shipping sú obe privítali?Odpoveď:Pre veľkoodberateľov, poskytneme vám zľavu alebo expresná doprava zadarmo, ktoré trvá len 3-7 dni, aby sa dospelo.Pre drop shipping, by sme mohli odosielať tovar zákazníkom priamo a neopustím informácie o nás, ak by ste chceli.Otázka: Prečo ruskej zákazníkov je potrebné vyplniť pas informácie?Ak máte robiť, aby váš pas informácií požadovaných miestne zvyky v Rusku.Ubezpečujeme vás, že vaše údaje nebudú nikdy povedal tretej strane, a to je pre vás bezpečné poskytovať informácie na www.siel.sk.Otázka: Kedy bude moja objednávka bude odoslaný?A: Úplne musíme zariadiť váš balíček v priebehu 1-3 dní, nie viac ako 5days.Ak je to naliehavé, aby sa, prosím, urobiť poznámky, keď ste na mieste, poradí, alebo sa obráťte na náš zákaznícky servis na nutkanie pre vás.Otázka:Ako môžem sledovať stav mojej zásielky?Odpoveď:môžete sledovať vašu zásielku na týchto webových stránkach pomocou sledovania číslo: www.17track.net/en (skopírovať do prehliadača otvoriť) Otázka: Oneskorené logistiky v Brazília, Mexiko a Čile.A: Ak váš pozemok prišiel do krajiny, dúfam, že sa vám môže dať trochu viac času, pretože poštového systému v Brazília, Mexiko a Čile je zvyčajne pomalá.Ak si stále nie dostať ho v priebehu 2 týždňov, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis.Otázka:Čo mám robiť, keď nákup ochrany čas uteká?A:Ak váš nákup ochrany čas sa kráti, prosím kontaktujte nás a my vám pomôcť ho rozšíriť.Takže vaše peniaze nepôjde na náš účet.Otázka:Ako môžem zmeniť alebo vrátenie svoj položky ?Odpoveď:môžete zrušiť objednávku alebo zmeniť položky predtým, doprava,raz pozemok je dodaný,nemôžeme akceptovať zrušenie alebo výmene,ak chcete objednávku zrušiť,prosím, druh vybrať z dôvodu nechcete alebo iného dôvodu.keď ho dostanete nespokojní,kontaktujte nás čoskoro budeme na 100% to riešili.Otázka: Keď sa dostanem peniaze?Odpoveď: náhrad bude konania do 3-15 dní www.siel.sk.Ak máte problémy s ňou, prosím, obráťte sa s Alipexpress služby zákazníkom!Vďaka.